Alla inlägg under november 2010

Av Sebastian Ekblom Bak - 20 november 2010 11:00

Knappt. Fasen, när en kille är förkyld är det ju trots allt nära döden...

Jag har inte gett upp, bara tagit en paus. Ni vet hur det är, är man ledig från idrott är i verkliga livet så stänger man ju av en stund, kopplar bort allt ont. Jag tar en paus nu, åker på semester och lovar att studsa tillbaka lika elak direkt efter årsskiftet.

Självklart stör jag mig på en massa saker men jag låter det bero. Jag tänker i första hand på den kalkongalan vi kallar Fotbollsgalan, på Anjas pappa som skyller Anjas motgångar på allt och alla, på mr Z som får guldbollar bara han kissar i motvind och på Olof Lundh som är mer självgod och dryg än någonsin.

Förresten Emelie Ölander.....vad fasen?

Nej, jag tar en paus, kryar på mig, vilar upp mig och återkommer.

Just nu laddar jag för ett bortaderby mot Zigenarna från Woolwich på Scumirates. Vi vet hur det blir, Wenger kommer att gnälla. Arsen får spela miljoner övertidsminuter (tills de gör mål) och Rödknappen kommer att starta med ett oförklarligt defensivt lag. Ingenting förändras.....eller the more things change the more they stay the same...


Hur som helst, så här kommer jag förmodligen att känna mig efter slutsignal:


Förresten, all reklam är bra reklam. Även den dåliga. Varsågod Patrik, lycka till i livet.

Sköt om er!

S

Ovido - Quiz & Flashcards